In verband met faillissement kan er niet worden besteld en zullen eerder bestelde goederen niet geleverd worden. Voor meer informatie kunt u terecht op deze pagina.

Due to bankruptcy it is no longer possible to place new orders and previously ordered goods will not be delivered. For more information, please proceed to this page.


Retourneren

Is het product toch niet geheel naar wens? Voor al je aankopen geldt een bedenktermijn van 30 dagen. Binnen deze termijn mag een product zonder opgave van redenen worden teruggestuurd. De bedenkperiode van 30 dagen gaat in op de dag na ontvangst van de producten door of namens jou. De kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening.

De producten die je wilt retourneren dien je zo snel mogelijk terug te sturen naar Athleteshop, zonder onnodige vertraging en in ieder geval niet later dan 30 dagen na de dag waarop je je retour hebt aangemeld. Het volstaat wanneer je de aankopen terugstuurt voordat de genoemde periode van 30 dagen is verlopen.

Binnen 14 dagen zal Athleteshop de ontvangen betaling terugstorten, inclusief de leveringskosten. Hierop geldt een uitzondering wanneer je hebt gekozen voor een ander type levering dan de standaard door Athleteshop aangeboden goedkoopste levering. Athleteshop zal de terugbetaling doen met dezelfde betaalmethode waarmee de betaling door jou is voldaan.

Retourproces

Als je je wilt beroepen op het herroepingsrecht, dien je ons hiervan op de hoogte stellen. Het ontbinden van de overeenkomst met Athleteshop is vormvrij waardoor je op iedere manier de overeenkomst met Athleteshop kunt ontbinden. Dit kan bijvoorbeeld per telefoon, mail, met het modelformulier voor ontbinding van de koopovereenkomst of met behulp van je Athleteshop account. Kies je voor dit laatste? Dan kun je de volgende stappen doorlopen.

Via je Athleteshop account kun je de desbetreffende producten aanmelden voor retour. Dit doe je door in te loggen in je ‘Mijn Athleteshop’ account via de volgende link: Accountpagina. In je account vind je een overzicht van al jouw bestellingen. Onderaan de pagina kun je de retouraanvragen regelen via de retourapplicatie.

Voor meer informatie over het retourneren, verwijzen wij u naar de algemene voorwaarden:
Algemene voorwaarden

Garantie

Op alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel bij bezorging in goede staat moet zijn en bij normaal gebruik goed moet functioneren. Als je artikel niet goed functioneert binnen de garantie en je klacht gegrond is, zoeken we zo snel mogelijk een passende oplossing. Denk aan een reparatie, een nieuw artikel of je geld terug.

Klacht over product of service

Om de klacht zo snel mogelijk op te lossen, mail dan onze klantenservice: klantenservice@athleteshop.nl Om de de klacht zo spoedig mogelijk in behandeling te nemen, adviseren wij om het ordernummer en naam duidelijk in de mail te vermelden. Onze klachtenafdeling gaat er vervolgens alles aan doen de klacht op te lossen.

Mocht de klacht niet naar behoren zijn behandeld, kun je de klacht aanmelden via de volgende link: https://ec.europa.eu/odr bij het platform van de Europese Commissie, voor alle consumenten binnen Europa.